Regulamin forum

14.04.2021 aktualizacja: 14.04.2021

Forum Nauki w Polsce jest moderowane. Komentarze publikowane są dopiero po akceptacji przez moderatora.

Do publikacji mogą nie zostać dopuszczone komentarze, które - w ocenie moderatora - zawierają:

  • treści zabronione prawem, naruszające dobra osobiste osób trzecich, godność, prywatność, zawierające groźby, obelgi;
  • treści naruszające powszechnie uznawane zasady etyczne i zasady kultury osobistej, uważane za obelżywe, wulgarne, obsceniczne, agresywne, dyskryminujące, treści wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej;
  • treści niezgodne z przepisami prawa, np. autorskiego lub propagujące działania niezgodne z prawem;
  • treści reklamowe, spam;
  • treści rozpowszechniające dane osobowe, teleadresowe itp.;
  • linki prowadzące do stron, w których propagowane są treści niezgodne z tym regulaminem;
  • treści niezwiązane z zakresem tematycznym portalu Nauka w Polsce;
  • treści, w których formułowane są bezpodstawne oskarżenia wobec naukowców, instytucji naukowych;
  • treści propagujące pseudonaukę, dezinformujące.

Osoby nagminnie łamiące powyższe zasady mogą zostać wykluczone z dyskusji na forum.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Poligamia sprzyjała udomowieniu psów

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera