Fot. Fotolia

Manipulacja w reklamie online. Czy i jak okłamują nas reklamy w sieci?

Na jakie nowe sposoby reklamodawcy mogą manipulować klientem w sieci - w dobie influencerów, zawierających reklamy aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych? Analizuje to w swoich badaniach ekonomista prof. Jan W. Wiktor z UEK.

  • Fot. Fotolia

    Reklama warzyw i owoców sprawia, że chętniej po nie sięgamy

    Odpowiednia reklama może sprawić, że ludzie będą jedli więcej owoców i warzyw - wynika z badania opisanego w "American Journal of Health Promotion".

  • Fot. Fotolia
    Nagrody

    Indeks SWPS za reklamę "Mleka"

    Zaprojektowanie plakatu lub spotu reklamowego mleka o nazwie „Mleko”, to zadanie dla uczestników konkursu wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Na autora najlepszego pomysłu czeka indeks na grafikę w SWPS.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Polacy współautorami nowej metody badania reakcji chemicznych

  • Wiceminister nauki: zwiększenie dotacji dla NCN będzie dużym wyzwaniem

  • Resort nauki planuje czasowe złagodzenie zasad ewaluacji

  • Kraków/ Rozpoczął się proces w sprawie karpi uśmierconych na Uniwersytecie Rolniczym

  • Jeziora na obszarze pustyni Gobi sprzyjały osadnictwu 8 tys. lat temu

  • Fot. Adobe Stock

    Samotność w okresie dojrzewania zmienia mózg

  • Ponad 20 proc. treści o zdrowiu seksualnym na TikToku zawiera nieprawdziwe informacje

  • Prawie wszyscy chorzy mają te problemy przed pierwszym zawałem lub udarem

  • Większość filmów ekoinfluencerów na TikToku zawiera błędne informacje medyczne

  • Egipt/ Po 20 latach renowacji otworzono dla zwiedzających grobowiec Amenhotepa III

Fot. materiały prasowe WAT

Optyczne elementy fotometru GLOWS wymagały precyzyjnych pomiarów

Zanim pierwszy całkowicie polski instrument do badania wiatru słonecznego – fotometr GLOWS, opracowany przez Centrum Badań Kosmicznych PAN – został wysłany w kosmos w ramach misji NASA, wymagał wielu precyzyjnych pomiarów, wykonanych m.in. we współpracy z Wojskową Akademią Techniczną.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera