Zaprojektowanie plakatu lub spotu reklamowego mleka o nazwie „Mleko”, to zadanie dla uczestników konkursu wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Na autora najlepszego pomysłu czeka indeks na grafikę w SWPS.
Zaprojektowanie plakatu lub spotu reklamowego mleka o nazwie „Mleko”, to zadanie dla uczestników konkursu wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Na autora najlepszego pomysłu czeka indeks na grafikę w SWPS.
„Zadanie jest proste. Wystarczy zaprojektować plakat lub spot reklamowy mleka o nazwie +Mleko+. Uczestnicy nie są niczym ograniczeni. Muszą tylko zapoznać się z regulaminem i pobrać oraz wypełnić kartę zgłoszeniową” – wyjaśniają organizatorzy konkursu.
Autor najbardziej kreatywnej pracy wygra indeks na grafikę, trzyletnie studia licencjackie, zostanie zwolniony z opłat za pierwszy rok studiów. Do wyboru będzie miał jedną z dwóch specjalności: reklamę i design oraz komunikację wizualną.
Ogłoszenie wyników nastąpi 16 lipca br. Uczestnicy zostaną o nich poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wyniki konkursu zostaną opublikowane również na stronie internetowej Biura Rekrutacji oraz stronie konkursu. Organizatorem konkursu jest wrocławski wydział SWPS.
PAP – Nauka w Polsce
ekr/ krf/ bsz
Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.