Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy

Fragment ekspozycji Centrum Nowoczesności Młyna Wiedzy w Toruniu (tż/dw) PAP/Tytus Żmijewski

„Odkrywcy” w Młynie Wiedzy – piknik na zakończenie wakacji

Eksperymenty naukowe, interaktywne stanowiska, gry, warsztaty, escape room i obserwacje Słońca - takie atrakcje czekają na uczestników pikniku „Odkrywcy”, który w sobotę odbędzie się w Toruniu.

  • Źródło: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
    Popularyzacja

    Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy - stary młyn i tajniki nauki

    W tym roku minęło już pięć lat odkąd Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy popularyzuje naukę w budynku dawnych Młynów Toruńskich. Jego oferta cieszy się nieustającą popularnością: centrum odwiedziło już ponad 417 tys. osób.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Badanie: rozmowa z chatbotem może wpływać na polityczne decyzje wyborców

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

  • Urazy kolan różnią się zależnie od płci poszkodowanego

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera