Minister funduszy i polityki regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak podczas konferencji prasowej z okazji kolejnej edycji największego programu wsparcia dla branży gamingowej w Polsce "GameINN" w Warszawie. Fot. PAP/Paweł Supernak 20.11.2019

NCBR: 100 mln zł na rozwój sektora gier

100 mln zł przeznaczy Narodowe Centrum Badań i Rozwoju na rozwój sektora gamingowego. W środę w Warszawie zainaugurowano czwartą edycję programu GameINN Polska jest 4. na świecie eksporterem gier i urządzeń z sektora gamingowego - powiedziała minister funduszy i polityki regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak.

  • Wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin. Fot. PAP/Jacek 04.10.2017

    Gowin: pieniądze przeznaczone na konkurs GameINN to dobra inwestycja

    Pieniądze przeznaczone na konkurs GameINN, dla twórców sektora gier wideo, to bardzo dobra inwestycja – powiedział PAP wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin. Dodał, że liczy na podwojenie udziału polskiego sektora gier wideo na światowym rynku dzięki konkursom NCBR.

  • Wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin. Fot. PAP/Jacek 04.10.2017

    Gowin: pieniądze przeznaczone na konkurs GameINN to dobra inwestycja

    Pieniądze przeznaczone na konkurs GameINN, dla twórców sektora gier wideo, to bardzo dobra inwestycja – powiedział PAP wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin. Dodał, że liczy na podwojenie udziału polskiego sektora gier wideo na światowym rynku dzięki konkursom NCBR.

  • Technologia

    100 mln zł dla twórców gier wideo w konkursie GameINN

    100 mln zł przeznaczy Narodowe Centrum Nauki i Rozwoju (NCBR) na drugą edycję projektu GameINN, w której o dofinansowanie mogą się ubiegać przedsiębiorstwa związane z sektorem gier wideo. Konkurs ogłosił w poniedziałek w Krakowie wicepremier Jarosław Gowin.

  • Fot. Fotolia
    Technologia

    Wkrótce konkurs GAMEINN wspierający rozwój polskiego sektora gier wideo

    Od 1 czerwca twórcy gier wideo będą mogli składać wnioski o dofinansowanie badań przemysłowych i prac rozwojowych w konkursie w ramach programu sektorowego GAMEINN ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W tym roku do rozdysponowania jest 80 mln zł.

Najpopularniejsze

  • Fot. materiały prasowe

    Niezwykły błąd natury - polscy naukowcy odkryli robaki z dwiema głowami

  • Polscy archeolodzy rozpoczynają kolejny etap badań grobowca faraona Szepseskafa w Egipcie

  • Naukowcy z Politechniki Śląskiej badają wysiłek koni z Morskiego Oka

  • Nowy nanokatalizator z UW przekształca odpadowy glicerol i CO2 w cenny surowiec

  • Wiceminister Gzik: mamy dodatkowe 60 mln zł na aparaturę naukowo-badawczą

  • Fot. Adobe Stock

    Weganie emitują prawie o połowę mniej CO2

  • Badania: często stosowany opioid mało skuteczny w leczeniu bólu przewlekłego

  • Siarkowodór może leczyć paznokcie

  • Rosja/ Po pełnowymiarowej agresji na Ukrainę rosyjscy naukowcy cytują w pracach Putina

  • Załamanie Antarktydy może być już nieodwracalne - ostrzegają naukowcy

Fot. Adobe Stock

Badanie: dzieci są grzeczne wobec robotów niezależnie od ich tonu

Dzieci pozostają uprzejme wobec robotów nawet wtedy, gdy te zwracają się do nich rozkazująco - ustalili badacze Uniwersytetu SWPS. Wynik ten obala założenie, że dzieci będą automatycznie naśladować styl komunikacji maszyn.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera