Fot. Adobe Stock

Naukowcy podsumowali samopoczucie uczniów po roku zdalnej nauki

Po niemal roku zdalnej nauki 20 proc. uczniów przejawia objawy depresji, a 65 proc. uważa, że lekcje zdalne były prowadzone na niższym poziomie, niż stacjonarne. Część obawia się powrotu do szkolnej rzeczywistości - wynika z analiz badaczy z Polski i Ukrainy.

  • Fot. Adobe Stock

    Nalaskowski: grozi nam generacja studentów, którzy nie wyobrażają sobie uniwersytetu inaczej, niż przez komputer

    Grozi nam generacja studentów, którzy nie wyobrażają sobie uniwersytetu inaczej, niż przez komputer - powiedział w rozmowie z PAP prof. Aleksander Nalaskowski z UMK w Toruniu. Pedagog i badacz z wieloletnim doświadczeniem jest pełen obaw po 1,5 roku zdalnej edukacji studentów.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Prof. Kistryn o rozporządzeniu MNiSW: zbyt mało miejsca poświęcono monografiom

  • Archeowieści – kompleksowo o ludzkich dziejach

  • Sześć wybitnych polskich badaczek z nagrodą L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki

  • A. Szeptycki: Międzynarodowy Dzień Studenta symbolizuje solidarność akademicką

  • Polscy naukowcy mają sposób na walkę z groźnym gronkowcem złocistym

  • Praga, Czechy, 16.11.99. Czescy i słowaccy studenci palą świece przed kordonem milicji 17 listopada 1989 r. PAP/CTK

    Milicja pobiła studentów, ale demonstrantów z każdym dniem było więcej. 35 lat od Aksamitnej rewolucji

  • Szósty lot testowy największej na świecie rakiety Starship - we wtorek wieczorem

  • USA/ Test Starship: moduł nośny rakiety wbrew planom wylądował w Zatoce Meksykańskiej

  • Chiny/ Przeprowadzono zdalną operację histerektomii

  • Konopie mogą uszkadzać chromosomy, sprzyjając nowotworom i wpływając na kolejne pokolenia

 Kraków, 21.06.2024. Prezes Stowarzyszenia Społeczeństwo i Nauka SPiN Alicja Harackiewicz podczas gali otwarcia Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w Krakowie. PAP/Art Service

Prezeska SPIN: centra nauki to żaden naukowy plac zabaw

Centra nauki to coś o wiele więcej niż interaktywne wystawy – one są tylko punktem wyjścia do wszelkich innych działań na rzecz edukacji, aktywizacji społeczeństwa i budowania zaufania do nauki – wskazuje Alicja Harackiewicz, dyrektorka Centrum Nauki Experyment w Gdyni.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera